En kort beskrivning av mig själv

Hej!
Kom precis på att jag inte har berskrivit mig själv något så det kanske är dags för det, eller vad säger ni?
Mitt namn är Sabina Olsson, bor på Orust 8 mil norr om göteborg. Jag är 20 år gammal och tog alltså studenten förra året från barn och fritidsprogrammet som jag faktiskt inte riktigt vet varför jag valde, antaligen för att jag tycker om barn, men de är inte riktigt det jag vill jobba med. Nog om det för nu. Just nu så jobbar jag med min farbror som har ett eget företag så vi håller på med lite allt möjligt, snickeri, målning, trädgårdsarbete, dränera runt hus alltså är de typ allting som har med utomhus arbete och göra.
På min fritd så håller jag mest på att greja hemma iallafall just nu, annars så är jag med kompisar när jag får tid.

Det är väl det som jag kan säga om de är något annat ni vill veta så är det bara och fråga så ska jag försöka och svara :)
Ha det bra så länge så hörs vi :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0